Stichting Vaarwens Nieuws

Mei 2017: Bestuurswisseling

I.v.m. de uitbreidingen van de activiteiten en het plan om een tweede schip in de vaart te brengen, hebben Inge en Evert samen met het bestuur unaniem besloten dat ze meer ondersteuning kunnen gebruiken. Daarvoor was een bestuurswisseling noodzakelijk en kunnen we met trots melden dat:

Robert Diele Penningmeester
Dhr. Robert Diele
onze nieuwe penningmeester wordt.
Robert heeft zijn sporen in de financiële wereld als Belastingadviseur ruimschoots verdiend en is momenteel werkzaam bij Van den Heuvel & Van Dalen.
Welkom Robert.

Marc Siedenburg Bestuurslid
Marc Siedenburg
een functiewijziging heeft gekregen.
Marc heeft als penningmeester graag plaats gemaakt voor meer expertise op dit gebied, maar blijft enthousiast bestuurslid van de stichting.
Dank Marc!

Bets Borgmeijer v.m. bestuurslid
Mw. Bets Borgmeijer
het bestuur verlaat.
Bets verlaat de stichting vanwege haar eigen drukke werkzaamheden bij autobedrijf Borgmeijer te Zwolle. We willen Bets enorm veel dank zeggen voor de afgelopen 10 jaren inzet als bestuurslid.
Veel dank Bets.

Kijk voor het voltallige bestuur en de samenstelling van onze stichting op de pagina: STICHTINGSINFO