5-5-2016 Vernieuwde website on line

Onze website was verouderd. Ze liep niet op een mobiele telefoon en het bijwerken werd langzamerhand een hele onderneming. Welldotcom besloot de gehele website te migreren naar een nieuwere versie. Daar is kennis voor nodig, maar dat heeft Welldotcom ruimschoots in huis. Na de migratie en voor ons enkele dagen ploeteren achter de PC, is het gelukt om onze internetsite www.vaarwens.nl in een nieuw jasje te steken. De verslagen vaardagen zijn nu weer tot op de laatste wens bijgewerkt.

Met dank aan Arjan Menger van Welldotcom.nl voor de fantastische begeleiding, de migratie en de inzet.

De vernieuwde website van Stichting Vaarwens is online. Welldotcom sponsorde de migratie en responsive template! Bezoek de website van Stichting Vaarwens en vergeet niet om een donatie te doen! Kijk voor meer info op:  https://welldotcom.nl/nieuws/projecten/73-migratie-en-responsive-template-stichting-vaarwens

Nieuwe site