Stichting Vaarwens Nieuws

December 2016: Kerstboodschap

Kaart 2017 c

Lieve mensen,

2016... een jaar om dankbaar voor te zijn!
Het afgelopen jaar hebben we weer mogen ervaren hoe dankbaar we mogen zijn voor alles wat ons in dit leven wordt gebracht. We hebben het drukste vaarseizoen ooit achter de rug met een groei van meer dan 15%. Daarbij werden we bijgestaan door het bestuur, de ambassadeurs, ons comité, de vele vrijwilligers, havens, sponsoren en vele derden die ons een warm hart toe hebben gedragen. Helaas kunnen we niet iedereen benoemen, maar toch willen we een aantal vaste kanjers in het voetlicht zetten. (Zie onderstaande fotosessie.)

Tien jaar vaarwens:
In 2017 is het al weer tien jaar dat we gratis vaarwensen vervullen. Dit Jubileum willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan, maar daarover later meer.

Meander V vraagt assistentie:
Na ruim beraad hebben we besloten, dat het noodzakelijk is geworden om een tweede schip te realiseren. Dit is besloten om continuïteit te kunnen blijven bieden voor onze zeer speciale gasten in hun laatste levensdagen, die graag nog éénmaal een onvergetelijke dag op het water willen doorbrengen. We zijn al druk aan het sparen! U kunt alles lezen onder deze link: "Het tweede schip"

Rest ons u allen een gezond en gezegend 2017 toe te wensen.

Evert en Inge.

De Vaarvrijwilligers die in 2016 ons hebben bijgestaan:

(Uiteraard bestaat ons bestand uit veel meer vaarvrijwilligers, maar we hebben alleen een selectie uit 2016 gemaakt.)

Het bestuur dat ons heeft ondersteund:

Ons comite:

Egbert Jan Weeber