Mooie acties en loflijke initiatieven

Loflijke initiatieven pagina 58

Jaar 2024

Brandblussers gecheckt
JP Brandbeveiliging

Je hoopt ze niet nodig te hebben, maar als je ze nodig hebt is het wel fijn dat ze zijn gecontroleerd. Dank Marcel van JP-Brandbeveiliging voor het keuren van onze brandblussers.

Scherm e.d. gedoneerd:

Annemieke is al sinds jaar en dag de 'stille kracht' achter de schermen. Ze maakt veel administratieve uren en begon op een gegeven ogenblik te turen. De slechte houding gaf haar man verdriet en het geleverde scherm deed dat teniet. Marc van Siedenburg ICT sponsorde in voorgaande jaren al de benodigde ICT apparatuur en ook nu weer doneert hij scherm en toetsenbord e.d.

Chapeau Marc

Geweldige donatie

Namens het Vaarwensteam willen wij de leden van de Crowners Club en iedereen die heeft bijgedragen, enorm bedanken voor deze geweldige financiële steun mede waarmee we mooie vaardagen kunnen blijven realiseren.

Gratis aanhangerstalling:

Hartelijk dank Zaanlandsche Zeil Vereeniging te Westknollendam voor het verzorgen van de winterstalling voor de mooie promotieaanhanger van Stichting Vaarwens. Vandaag heeft onze schipper Frouk de aanhanger weer uit de stalling gehaald, zodat die weer optimaal ingezet kan worden in het nieuwe (vaar)evenementenseizoen dat binnenkort van start gaat.

Dank allen

In het zonnetje gezet:

Hartelijk dank aan Tjabien Wissenraet voor het ontwerpen van de informatiekaart over donaties voor het nieuwe schip de Vaarwens II en de informatiekaart over de mogelijkheid om partner te worden van de Club van 1000 ten behoeve van Stichting Vaarwens. Ook veel dank aan het Nationaal Bureau voor Communicatie (www.hetnbc.nl) voor het drukwerk van deze informatiekaarten.

Dank toppers!

Video gesponsord

Gisteren heeft Saskia Van Ooijen van Your Best Business Video mooie opnames gemaakt op ons drijvende Vaarwensoffice in Jachthaven Naarden. Hartelijk dank Saskia voor jouw tijd, inzet, begeleiding, de mooie beelden en daarmee jouw geweldige steun aan Stichting Vaarwens.

Mooie donatie

Onlangs heeft Jan-Willem Menges van Menges Schoonmaak aan onze schipper Frouk een cheque voor het geweldige bedrag van € 700 overhandigd. Ter ere van zijn afscheid bij Menges Schoonmaak, heeft hij donaties voor Stichting Vaarwens ingezameld. Wij zijn Jan-Willem en iedereen die heeft bijgedragen heel dankbaar! Mede met dit mooie bedrag kunnen wij mooie vaardagen voor mensen die geen zicht meer hebben op genezing, blijven waarmaken.

Dank aan Menges Schoonmaak

Speciale kussens gedoneerd

Onze schipper Frouk heeft namens Stichting Vaarwens twee comfortabele kussens voor de rolstoelen en de relaxstoel op het Vaarwensschip in ontvangst mogen nemen van Jolanda en Maxime van Vicair B.V. uit Wormer. De twee prachtige lichtgewicht kussens hebben beiden een verschillende functionaliteit, gebaseerd op luchtcelletjes in kussens waardoor deze flexibel zijn in de benodigde vorm, alles met het oog op maximaal comfort voor onze vaargasten. We zijn zo blij hiermee en ook voor de prachtige afdekhoezen voor de kussens.

Veel dank aan Vicair B.V. voor deze gift aan Stichting Vaarwens en ook namens onze vaargasten die van het comfort aan boord zullen gaan genieten.

Nieuwe trap voor kantoor

We hebben nog wel eens last van hoog en laag water op het Markermeer. Met harde zuidwestenwind zakt het zomaar 50 cm of meer. De fa. Out metaal te Naarden maakte deels gesponsord deze custom made trap om veilig op ons Vaarwens Office kantoor te komen.Dank aan de fa. Out

Nieuwe kuipkachel gedoneerd:

Vandaag is de prachtige laserkachel op de Vaarwens geplaatst. De oude kuipkachels zijn vervangen door deze veilige, thermostatisch regelbare, kleine mooie laserkachel die ons werd geschonken door de The Online Retail Company. Heerlijk als de gasten 's winters in de kuiptent willen verblijven.Dank aan Lennard van De Online Retail Company voor deze fantastische donatie.

Dankdankdank…

Het jaar begint goed! Er zijn bedrijven die ons in het verleden, maar ook in het heden nog altijd goed met ons voor hebben. Rudy van Bij Rinus: “Problemen met accu’s? Komt voor elkaar hoor!” Een dag later zijn ze volledig gratis geleverd! Menno van DG Rubber: “Speciale maat koelwaterslang nodig met klemmen? Komt naar je toe hoor! Kost niks!”

Onwijs gaaf dat mensen ons een warm hart toe dragen en blijven dragen…