We hebben in 2011 gevaren op:

Vaardag 123 op 09-06-2011

Een zonnige vaardag met Nico de Bruin. 123 Dhr. Rinus de Bruin 3

Via de Stichting Ambulancewens kregen we het verzoek om een vaardag te maken voor Dhr. Nico de Bruin. Hij heeft zelf altijd gevaren met een tien meter lange Super van Craft! De kenners onder ons weten dat dit een mooi gelijnd jacht van goede makelij is. Helaas gooiden de omstandigheden en ziektes roet in het eten en Nico hij heeft bijna tien jaar geleden voor het laatst gevaren. Vandaag gaat hij een heerlijke dag met de Meander mee. Hieronder de dankmail van het echtpaar:

Vaarwel Nico,
Auteur Vaarwens.

Met dank aan de Marina Monnickendam voor de gastvrijheid en de medewerking.

Het verslag van Nico:

Goedendag samen

Wij willen jullie heel heel hartelijk bedanken voor de geweldige dag. De gezellige verhalen van Evert en de rustige verzorging van Inge. Wij waren meteen op ons gemak bij jullie. En onze dank natuurlijk ook voor Else en Kees die ons gehaald hebben en weer thuis gebracht met de ambulance. Nico zei net 'Zo heb ieder nadeel z'n voordeel'. Als ik nog twee benen had gehad hadden we dit ook niet mee gemaakt. De foto hangt in klederdracht in de keuken, zijn we ook blij mee. Kees heeft het boekje 'Bootjesgroei' van Evert gebracht, nou ik ben op de helft je wil het in 1 keer uit lezen. Wat een leven. En ook herkenbare dingen. Maar fijn dat jullie dit voor anderen doen. Ik hoop dat nog veel mensen van jullie gastvrijheid mogen genieten ! ( ben niet zo'n verteller als jij hoor Evert )

Lieve Groetjes van Nico en Lenie de Bruin

Dhr. Rinus de Bruin